Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Tarieven
Bij ons boekhoudkantoor gaan wij bij de tarieven uit van maatwerk en redelijkheid, wij kijken samen met u in een persoonlijk gesprek wat voor u als klant de beste oplossing is. Onze particuliere tarieven zijn zo dat u niet bij iedere gestelde vraag over de gedane aangifte inkomstenbelasting of verzorgde toeslag aanvraag gelijk een extra rekening krijgt. Onze tarieven zijn maatwerk. Voor ondernemers komt er meer maatwerk kijken. Hoeveel wilt u zelf doen als ondernemer? Heeft u wel een uitgebreide jaarrapportage nodig of is een simpele financiële opstelling ook voldoende? Doet u zelf de btw- aangifte? Wilt u administratie verwerking / controle op uren basis (als startende ondernemer vaak interessant) of een tarief op basis van de grote van de aangeleverde administratie? Onze tarieven zijn zo, dat in het redelijke, u niet bij elke vervolgvraag gelijk een rekening krijgt voor 5 minuten telefonisch of e-mail beantwoording. Al meer dan 18 jaar wordt deze aanpak door onze klanten uit Heerenveen en omgeving gewaardeerd. Is uw interesse gewekt? Klik hier voor de contactgegevens voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Wij werken als kantoor op afspraak. Om te kijken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen. Wij geven geen zakelijke tarieven per e-mail of telefonisch. Wij richten ons op persoonlijk contact met u als klant, schroom als klant dus niet om uw vragen aan ons te stellen. Voor de aangifte inkomstenbelasting hebben wij in ons werkgebied een thuisservice. Persoonlijke begeleiding. Wij bieden begeleiding (voor, tijdens en na het starten) om uw onderneming tot een succes te maken. Wij laten u niet alleen met “goedkope”* software. Bij ons kantoor is er ook geen verplicht door u te gebruiken administratie software, u heeft vrije keuze. Voor de loonadministratie maken wij gebruik van een derde partij. Uitgebreid fiscaal advies (in samenspraak met of via externe fiscalist). Administratiekantoor of accountantskantoor? Veel ondernemers met een eenmanszaak, vof of zzp’er hebben geen accountantskantoor nodig voor hun administratie. Mocht dit wel het geval zijn dan verwijzen wij u door. Als administratiekantoor willen wij samen met u als ondernemer uw administratie verzorgen en / of controleren. Voor uw aangifte inkomstenbelasting heeft u in ieder geval een Balans en een Winst- & Verliesrekening nodig, welke wij als kantoor graag voor u verzorgen. Voor een goed inzicht en eventuele latere zakelijke of privé financiering is een (klein) jaarrapport een must vinden wij. * Er wordt soms met lage tarieven geworven. Dit “goedkope” tarief gaat dan vaak om maar een paar facturen per jaar (vooral als u opstart). Heeft u veel meer facturen (omdat uw bedrijf hopelijk groeit) dan betaald u meer. Voor het kunnen doen van de btw aangifte wordt vaak extra gerekend. Een jaarrapport gewenst dan betaald u x bedrag per maand. Een vraag dan loopt de meter al weer. Met alle “extra” diensten zult u zien dat de goedkope aanbieding op termijn duurkoop bleek te zijn.
Gemaakt met MAGIX Web Designer Premium
Tarieven
Bij ons boekhoudkantoor gaan wij bij de tarieven uit van maatwerk en redelijkheid, wij kijken samen met u in een persoonlijk gesprek wat voor u als klant de beste oplossing is. Onze particuliere tarieven zijn zo dat u niet bij iedere gestelde vraag over de gedane aangifte inkomstenbelasting of verzorgde toeslag aanvraag gelijk een extra rekening krijgt. Onze tarieven zijn maatwerk. Voor ondernemers komt er meer maatwerk kijken. Hoeveel wilt u zelf doen als ondernemer? Heeft u wel een uitgebreide jaarrapportage nodig of is een simpele financiële opstelling ook voldoende? Doet u zelf de btw-aangifte? Wilt u administratie verwerking / controle op uren basis (als startende ondernemer vaak interessant) of een tarief op basis van de grote van de aangeleverde administratie? Onze tarieven zijn zo, dat in het redelijke, u niet bij elke vervolgvraag gelijk een rekening krijgt voor 5 minuten telefonisch of e-mail beantwoording. Al meer dan 18 jaar wordt deze aanpak door onze klanten uit Heerenveen en omgeving gewaardeerd. Is uw interesse gewekt? Klik hier voor de contactgegevens voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Wij werken als kantoor op afspraak. Om te kijken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen. Wij geven geen zakelijke tarieven per e-mail of telefonisch. Wij richten ons op persoonlijk contact met u als klant, schroom als klant dus niet om uw vragen aan ons te stellen. Voor de aangifte inkomstenbelasting hebben wij in ons werkgebied een thuisservice. Persoonlijke begeleiding. Wij bieden begeleiding (voor, tijdens en na het starten) om uw onderneming tot een succes te maken. Wij laten u niet alleen met “goedkope”* software. Bij ons kantoor is er ook geen verplicht door u te gebruiken administratie software, u heeft vrije keuze. Voor de loonadministratie maken wij gebruik van een derde partij. Uitgebreid fiscaal advies (in samenspraak met of via externe fiscalist). Administratiekantoor of accountantskantoor? Veel ondernemers met een eenmanszaak, vof of zzp’er hebben geen accountantskantoor nodig voor hun administratie. Mocht dit wel het geval zijn dan verwijzen wij u door. Als administratiekantoor willen wij samen met u als ondernemer uw administratie verzorgen en / of controleren. Voor uw aangifte inkomstenbelasting heeft u in ieder geval een Balans en een Winst- & Verliesrekening nodig, welke wij als kantoor graag voor u verzorgen. Voor een goed inzicht en eventuele latere zakelijke of privé financiering is een (klein) jaarrapport een must vinden wij. * Er wordt soms met lage tarieven geworven. Dit “goedkope” tarief gaat dan vaak om maar een paar facturen per jaar (vooral als u opstart). Heeft u veel meer facturen (omdat uw bedrijf hopelijk groeit) dan betaald u meer. Voor het kunnen doen van de btw aangifte wordt vaak extra gerekend. Een jaarrapport gewenst dan betaald u x bedrag per maand. Een vraag dan loopt de meter al weer. Met alle “extra” diensten zult u zien dat de goedkope aanbieding op termijn duurkoop bleek te zijn.
Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Boekhoudernodig.nl
Gemaakt met MAGIX Web Designer Premium
Tarieven
Bij ons boekhoudkantoor gaan wij bij de tarieven uit van maatwerk en redelijkheid, wij kijken samen met u in een persoonlijk gesprek wat voor u als klant de beste oplossing is. Onze particuliere tarieven zijn zo dat u niet bij iedere gestelde vraag over de gedane aangifte inkomstenbelasting of verzorgde toeslag aanvraag gelijk een extra rekening krijgt. Onze tarieven zijn maatwerk. Voor ondernemers komt er meer maatwerk kijken. Hoeveel wilt u zelf doen als ondernemer? Heeft u wel een uitgebreide jaarrapportage nodig of is een simpele financiële opstelling ook voldoende? Doet u zelf de btw-aangifte? Wilt u administratie verwerking / controle op uren basis (als startende ondernemer vaak interessant) of een tarief op basis van de grote van de aangeleverde administratie? Onze tarieven zijn zo, dat in het redelijke, u niet bij elke vervolgvraag gelijk een rekening krijgt voor 5 minuten telefonisch of e-mail beantwoording. Al meer dan 18 jaar wordt deze aanpak door onze klanten uit Heerenveen en omgeving gewaardeerd. Is uw interesse gewekt? Klik hier voor de contactgegevens voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Wij werken als kantoor op afspraak. Om te kijken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen. Wij geven geen zakelijke tarieven per e-mail of telefonisch. Wij richten ons op persoonlijk contact met u als klant, schroom als klant dus niet om uw vragen aan ons te stellen. Voor de aangifte inkomstenbelasting hebben wij in ons werkgebied een thuisservice. Persoonlijke begeleiding. Wij bieden begeleiding (voor, tijdens en na het starten) om uw onderneming tot een succes te maken. Wij laten u niet alleen met “goedkope”* software. Bij ons kantoor is er ook geen verplicht door u te gebruiken administratie software, u heeft vrije keuze. Voor de loonadministratie maken wij gebruik van een derde partij. Uitgebreid fiscaal advies (in samenspraak met of via externe fiscalist). Administratiekantoor of accountantskantoor? Veel ondernemers met een eenmanszaak, vof of zzp’er hebben geen accountantskantoor nodig voor hun administratie. Mocht dit wel het geval zijn dan verwijzen wij u door. Als administratiekantoor willen wij samen met u als ondernemer uw administratie verzorgen en / of controleren. Voor uw aangifte inkomstenbelasting heeft u in ieder geval een Balans en een Winst- & Verliesrekening nodig, welke wij als kantoor graag voor u verzorgen. Voor een goed inzicht en eventuele latere zakelijke of privé financiering is een (klein) jaarrapport een must vinden wij. * Er wordt soms met lage tarieven geworven. Dit “goedkope” tarief gaat dan vaak om maar een paar facturen per jaar (vooral als u opstart). Heeft u veel meer facturen (omdat uw bedrijf hopelijk groeit) dan betaald u meer. Voor het kunnen doen van de btw aangifte wordt vaak extra gerekend. Een jaarrapport gewenst dan betaald u x bedrag per maand. Een vraag dan loopt de meter al weer. Met alle “extra” diensten zult u zien dat de goedkope aanbieding op termijn duurkoop bleek te zijn.
Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Boekhoudernodig.nl
Gemaakt met MAGIX Web Designer Premium