Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Over ons
Martijn Boonstra (BBA, LLB) Sinds 2012 ben ik actief bij R. Boonstra Administraties betrokken. Meedenken met de klant zit mij in het bloed. Door de opleiding Management Economie en Recht (Juridisch management) kan ik adviseren over vraagstukken die bij particulieren en bedrijven spelen. Ik heb na deze opleiding ervoor gekozen nog de oplei- ding Bachelor Rechtsgeleerdheid af te ronden. Om zo een nog bredere basis te krijgen om klanten goed bij te kunnen staan. De website wordt door mij bijgehou- den.
Dhr. R. Boonstra Na meer dan 30 jaar gewerkt te hebben bij een mul- tinational in Friesland in diverse administratieve functies (laatste functie Management Accountant), ben ik in mei 2006 R. Boonstra Administraties vanuit huis begonnen. Door het succes ben ik eind 2007 een kantoor betrokken in Heerenveen. In 2014 is de website en Boekhoudernodig.nl erbij gekomen. Met mijn ervaring denk ik graag mee met ondernemers en particulieren.
Wij hebben als boekhoudkantoor alle kennis in huis om u goed van dienst te kunnen zijn.
Gemaakt met MAGIX Web Designer Premium
Historie R. Boonstra Administraties R. Boonstra Administraties wordt op 17 mei 2006 ingeschreven bij de kamer van koophandel door dhr. R. Boonstra in het bijzijn van Martijn Boonstra. Na jaren bij Douwe Egberts te hebben gewerkt in diverse functies. Het kantoor heeft sinds de oprichting een flexibele instelling richting klanten en geen 9:00 tot 17:00 mentaliteit. Als het echt niet anders kan zijn afspraken op avond en op zaterdag ook mogelijk. Dit alles in een gemoedelijke sfeer. Het kantoor is de afgelopen jaren gegroeid met behoud van het persoonlijk contact niet weggestopt als boekhoudkantoor achter software. Bij onze tarieven gaan wij uit van redelijkheid en maatwerk, geen particulier of ondernemer is hetzelfde in Heerenveen, Joure, Wolvega, Gorredijk en omgeving. Waarbij wij de aangifte inkomsten belasting in het werkgebied ook aan uw eigen keukentafel kunnen verzorgen. Onze huisstijl Als onderdeel van de huisstijl worden al jaren in onze advertenties de kenmerkende giraffes gevoerd eerst 2 daarna 3 met als slogan: Wij steken graag onze nek voor u uit als klant van ons kantoor (binnen de grenzen van de wet). Naast de giraffes is er vanaf het begin een logo dat een liggend boek met in het midden een pen voorstelt. Dit in samenspraak met onze huisstijl opmaker. Op de website vindt u ook verwijzingen naar koffie en wat hiermee samenhangt als link naar de voormalig werkgever. 2012, 2018, 2022 en 2024 personele wijzigingen Na af en toe ad-hoc werkzaamheden en een tijdelijk parttime medewerker is na de afgeronde studie in 2012 Martijn (zoon) van Rinse bij het kantoor, met het oog op de toekomst, in dienst getreden. In 2018 is Silvia (dochter) van Rinse 1 dag in de week begonnen met enkele kantoor werkzaamheden, in hetzelfde jaar is Martijn geen medewerker meer maar medevennoot. Op 1 december 2022 is Silvia ook medevennoot geworden en per 1 juli 2024 heeft ze de vof op eigen verzoek weer verlaten omdat het achteraf gezien toch niet helemaal haar ding was. September 2014 een website wordt geboren De website Boekhoudernodig.nl gaat online om ook de digitale generaties aan te spreken, maar R. Boonstra Administraties blijft ook voor offline klanten uitstekend bereikbaar. Na aanvankelijk geen goede naam te kunnen bedenken komt door toeval de website naam tot stand. Boekhouder is een andere benaming voor administratiekantoor. Door de link met de koffie door Rinse zijn werk bij Douwe Egberts krijgt de website eerst een koffiebonen thema later zijn ook de giraffes weer geïntegreerd. R. Boonstra Administraties bestaat 10 jaar. 17 mei 2016 Jubileum 10 jaar R. Boonstra Administraties. 1 januari 2018 Van eenmanszaak naar VOF Op 1 januari 2018 is R. Boonstra Administraties een VOF geworden. Vestigingsadressen door de jaren heen: 19 oktober 2023 tot heden Icarus 16 Gevestigd op de eerste verdieping, waarbij er geen lift aanwezig is. Wij kunnen u desgewenst ook thuis bezoeken in ons werkgebied. 25 oktober 2016 tot 19 oktober 2023 Businesspark Friesland-West 35 Sinds oktober 2016 was het kantoor gevestigd aan Businesspark Friesland-West 35. Een kantoor locatie op de begane grond, met een goede ligging in het werkgebied. Door een huuropzegging door de verhuurder was het weer tijd voor een verhuizing. 1 november 2012 tot 25 oktober 2016 De Kuinder 4a Toen zich de mogelijkheid voordeed om het kantoor op de eerste etage aan De Kuinder 4A Heerenveen te vestigen was de keuze snel gemaakt. op steenworp van de snelweg afrit met gratis parkeren voor de deur in een mooi pand. Door het faillissement van de verhuurder, was het eerder dan gedacht weer tijd voor een nieuwe uitdaging. 2007 tot 1 november 2012 Burgemeester Falkenaweg 17 Omdat de onderneming snel groeit wordt het kantoor als snel na de oprichting gevestigd aan de Burgemeester Falkenaweg 17 Heerenveen. Een mooie locatie in het centrum van Heerenveen. In de jaren daarna is het kantoor blijven doorgroeien en kwam steeds vaker de vraag of de locatie in het centrum nog de meest geschikte was. Ten aanzien van parkeren en de trap aan de buitenkant.
Over ons
Martijn Boonstra (BBA, LLB) Sinds 2012 ben ik actief bij R. Boonstra Administraties betrokken. Meedenken met de klant zit mij in het bloed. Door de oplei- ding Management Economie en Recht (Juridisch management) kan ik adviseren over vraagstukken die bij particulieren en bedrijven spelen. Ik heb na deze opleiding ervoor gekozen nog de opleiding Bachelor Rechtsgeleerdheid af te ronden. Om zo een nog bredere basis te krijgen om klanten goed bij te kunnen staan. De web- site wordt door mij bijgehouden.
Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Dhr. R. Boonstra Na meer dan 30 jaar gewerkt te hebben bij een multinational in Friesland in diverse administratieve functies (laatste functie Management Accountant), ben ik in mei 2006 R. Boonstra Administraties vanuit huis begonnen. Door het succes ben ik eind 2007 een kantoor betrokken in Heerenveen. In 2014 is de website en Boekhoudernodig.nl erbij gekomen. Met mijn ervaring denk ik graag mee met ondernemers en particulieren.
Wij hebben als boekhoudkantoor alle kennis in huis om u goed van dienst te kunnen zijn.
Boekhoudernodig.nl
Gemaakt met MAGIX Web Designer Premium
Historie R. Boonstra Administraties R. Boonstra Administraties wordt op 17 mei 2006 ingeschreven bij de kamer van koophandel door dhr. R. Boonstra in het bijzijn van Martijn Boonstra. Na jaren bij Douwe Egberts te hebben gewerkt in diverse functies. Het kantoor heeft sinds de oprichting een flexibele instelling richting klanten en geen 9:00 tot 17:00 mentaliteit. Als het echt niet anders kan zijn afspraken op avond en op zaterdag ook mogelijk. Dit alles in een gemoedelijke sfeer. Het kantoor is de afgelopen jaren gegroeid met behoud van het persoonlijk contact niet weggestopt als boekhoudkantoor achter software. Bij onze tarieven gaan wij uit van redelijkheid en maatwerk, geen particulier of ondernemer is hetzelfde in Heerenveen, Joure, Wolvega, Gorredijk en omgeving. Waarbij wij de aangifte inkomsten belasting in het werkgebied ook aan uw eigen keukentafel kunnen verzorgen. Onze huisstijl Als onderdeel van de huisstijl worden al jaren in onze advertenties de kenmerkende giraffes gevoerd eerst 2 daarna 3 met als slogan: Wij steken graag onze nek voor u uit als klant van ons kantoor (binnen de grenzen van de wet). Naast de giraffes is er vanaf het begin een logo dat een liggend boek met in het midden een pen voorstelt. Dit in samenspraak met onze huisstijl opmaker. Op de website vindt u ook verwijzingen naar koffie en wat hiermee samenhangt als link naar de voormalig werkgever. 2012, 2018, 2022 en 2024 personele wijzigingen Na af en toe ad-hoc werkzaamheden en een tijdelijk parttime medewerker is na de afgeronde studie in 2012 Martijn (zoon) van Rinse bij het kantoor, met het oog op de toekomst, in dienst getreden. In 2018 is Silvia (dochter) van Rinse 1 dag in de week begonnen met enkele kantoor werkzaamheden, in hetzelfde jaar is Martijn geen medewerker meer maar medevennoot. Op 1 december 2022 is Silvia ook medevennoot geworden en per 1 juli 2024 heeft ze de vof op eigen verzoek weer verlaten omdat het achteraf gezien toch niet helemaal haar ding was. September 2014 een website wordt geboren De website Boekhoudernodig.nl gaat online om ook de digitale generaties aan te spreken, maar R. Boonstra Administraties blijft ook voor offline klanten uitstekend bereikbaar. Na aanvankelijk geen goede naam te kunnen bedenken komt door toeval de website naam tot stand. Boekhouder is een andere benaming voor administratiekantoor. Door de link met de koffie door Rinse zijn werk bij Douwe Egberts krijgt de website eerst een koffiebonen thema later zijn ook de giraffes weer geïntegreerd. R. Boonstra Administraties bestaat 10 jaar. 17 mei 2016 Jubileum 10 jaar R. Boonstra Administraties. 1 januari 2018 Van eenmanszaak naar VOF Op 1 januari 2018 is R. Boonstra Administraties een VOF geworden. Vestigingsadressen door de jaren heen: 19 oktober 2023 tot heden Icarus 16 Gevestigd op de eerste verdieping, waarbij er geen lift aanwezig is. Wij kunnen u desgewenst ook thuis bezoeken in ons werkgebied. 25 oktober 2016 tot 19 oktober 2023 Businesspark Friesland-West 35 Sinds oktober 2016 was het kantoor gevestigd aan Businesspark Friesland-West 35. Een kantoor locatie op de begane grond, met een goede ligging in het werkgebied. Door een huuropzegging door de verhuurder was het weer tijd voor een verhuizing. 1 november 2012 tot 25 oktober 2016 De Kuinder 4a Toen zich de mogelijkheid voordeed om het kantoor op de eerste etage aan De Kuinder 4A Heerenveen te vestigen was de keuze snel gemaakt. op steenworp van de snelweg afrit met gratis parkeren voor de deur in een mooi pand. Door het faillissement van de verhuurder, was het eerder dan gedacht weer tijd voor een nieuwe uitdaging. 2007 tot 1 november 2012 Burgemeester Falkenaweg 17 Omdat de onderneming snel groeit wordt het kantoor als snel na de oprichting gevestigd aan de Burgemeester Falkenaweg 17 Heerenveen. Een mooie locatie in het centrum van Heerenveen. In de jaren daarna is het kantoor blijven doorgroeien en kwam steeds vaker de vraag of de locatie in het centrum nog de meest geschikte was. Ten aanzien van parkeren en de trap aan de buitenkant.
Over ons
Martijn Boonstra (BBA, LLB) Sinds 2012 ben ik actief bij R. Boonstra Administraties betrokken. Meedenken met de klant zit mij in het bloed. Door de opleiding Management Economie en Recht (Juridisch management) kan ik adviseren over vraagstukken die bij particulieren en bedrijven spe- len. Ik heb na deze opleiding ervoor gekozen nog de opleiding Bachelor Rechtsgeleerdheid af te ron- den. Om zo een nog bredere basis te krijgen om klanten goed bij te kunnen staan. De website wordt door mij bijgehouden.
Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Dhr. R. Boonstra Na meer dan 30 jaar gewerkt te hebben bij een multinational in Friesland in diverse administra- tieve functies (laatste functie Management Accountant), ben ik in mei 2006 R. Boonstra Administraties vanuit huis begonnen. Door het succes ben ik eind 2007 een kantoor betrokken in Heerenveen. In 2014 is de website en Boekhou- dernodig.nl erbij gekomen. Met mijn ervaring denk ik graag mee met ondernemers en particulieren.
Wij hebben als boekhoudkantoor alle kennis in huis om u goed van dienst te kunnen zijn.
Boekhoudernodig.nl
Gemaakt met MAGIX Web Designer Premium
Historie R. Boonstra Administraties R. Boonstra Administraties wordt op 17 mei 2006 ingeschreven bij de kamer van koophandel door dhr. R. Boonstra in het bijzijn van Martijn Boonstra. Na jaren bij Douwe Egberts te hebben gewerkt in diverse functies. Het kantoor heeft sinds de oprichting een flexibele instelling richting klanten en geen 9:00 tot 17:00 mentaliteit. Als het echt niet anders kan zijn afspraken op avond en op zaterdag ook mogelijk. Dit alles in een gemoedelijke sfeer. Het kantoor is de afgelopen jaren gegroeid met behoud van het persoonlijk contact niet weggestopt als boekhoudkantoor achter software. Bij onze tarieven gaan wij uit van redelijkheid en maatwerk, geen particulier of ondernemer is hetzelfde in Heerenveen, Joure, Wolvega, Gorredijk en omgeving. Waarbij wij de aangifte inkomsten belasting in het werkgebied ook aan uw eigen keukentafel kunnen verzorgen. Onze huisstijl Als onderdeel van de huisstijl worden al jaren in onze advertenties de kenmerkende giraffes gevoerd eerst 2 daarna 3 met als slogan: Wij steken graag onze nek voor u uit als klant van ons kantoor (binnen de grenzen van de wet). Naast de giraffes is er vanaf het begin een logo dat een liggend boek met in het midden een pen voorstelt. Dit in samenspraak met onze huisstijl opmaker. Op de website vindt u ook verwijzingen naar koffie en wat hiermee samenhangt als link naar de voormalig werkgever. 2012, 2018, 2022 en 2024 personele wijzigingen Na af en toe ad-hoc werkzaamheden en een tijdelijk parttime medewerker is na de afgeronde studie in 2012 Martijn (zoon) van Rinse bij het kantoor, met het oog op de toekomst, in dienst getreden. In 2018 is Silvia (dochter) van Rinse 1 dag in de week begonnen met enkele kantoor werkzaamheden, in hetzelfde jaar is Martijn geen medewerker meer maar medevennoot. Op 1 december 2022 is Silvia ook medevennoot geworden en per 1 juli 2024 heeft ze de vof op eigen verzoek weer verlaten omdat het achteraf gezien toch niet helemaal haar ding was. September 2014 een website wordt geboren De website Boekhoudernodig.nl gaat online om ook de digitale generaties aan te spreken, maar R. Boonstra Administraties blijft ook voor offline klanten uitstekend bereikbaar. Na aanvankelijk geen goede naam te kunnen bedenken komt door toeval de website naam tot stand. Boekhouder is een andere benaming voor administratiekantoor. Door de link met de koffie door Rinse zijn werk bij Douwe Egberts krijgt de website eerst een koffiebonen thema later zijn ook de giraffes weer geïntegreerd. R. Boonstra Administraties bestaat 10 jaar. 17 mei 2016 Jubileum 10 jaar R. Boonstra Administraties. 1 januari 2018 Van eenmanszaak naar VOF Op 1 januari 2018 is R. Boonstra Administraties een VOF geworden. Vestigingsadressen door de jaren heen: 19 oktober 2023 tot heden Icarus 16 Gevestigd op de eerste verdieping, waarbij er geen lift aanwezig is. Wij kunnen u desgewenst ook thuis bezoeken in ons werkgebied. 25 oktober 2016 tot 19 oktober 2023 Businesspark Friesland-West 35 Sinds oktober 2016 was het kantoor gevestigd aan Businesspark Friesland-West 35. Een kantoor locatie op de begane grond, met een goede ligging in het werkgebied. Door een huuropzegging door de verhuurder was het weer tijd voor een verhuizing. 1 november 2012 tot 25 oktober 2016 De Kuinder 4a Toen zich de mogelijkheid voordeed om het kantoor op de eerste etage aan De Kuinder 4A Heerenveen te vestigen was de keuze snel gemaakt. op steenworp van de snelweg afrit met gratis parkeren voor de deur in een mooi pand. Door het faillissement van de verhuurder, was het eerder dan gedacht weer tijd voor een nieuwe uitdaging. 2007 tot 1 november 2012 Burgemeester Falkenaweg 17 Omdat de onderneming snel groeit wordt het kantoor als snel na de oprichting gevestigd aan de Burgemeester Falkenaweg 17 Heerenveen. Een mooie locatie in het centrum van Heerenveen. In de jaren daarna is het kantoor blijven doorgroeien en kwam steeds vaker de vraag of de locatie in het centrum nog de meest geschikte was. Ten aanzien van parkeren en de trap aan de buitenkant.