Boekhoudernodig.nl | All Rights reserved | Disclaimer | Algemene voorwaarden | Contact | Koekjes- en privacybeleid
Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Startende ondernemer
Wij van Boekhoudernodig.nl / R. Boonstra Administraties richten ons op de klassieke offline dienstverlening (wel met moderne software) waar meermaals per jaar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. We hebben zo al vele ondernemers succesvol geholpen met hun eerste stappen naar een bloeiende onderneming. Wij als administratiekantoor zijn graag bereid om te investeren in een langdurige relatie met u als klant. Wij hebben er net als u, alle belang bij dat uw bedrijf over een aantal jaren goed draait. Persoonlijke aandacht en regelmatig overleg is waar wij als administratiekantoor vanuit gaan, om zo een ondernemer optimaal te begeleiden. Is uw interesse gewekt? Maak een afspraak om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen via 0513 65 06 66 of e-mail. Wij ondersteunen u graag met: door u gestelde vragen voor / tijdens / na het starten het opzetten van de administratie het inboeken van uw op papier aangeleverde administratie in onze software of de controle van door u zelf in software ingevoerde gegevens (Excel, administratiesoftware) ondersteuning bij het zelf verzorgen van de btw-aangifte of via onze software het laten verzorgen van de BTW aangifte(s) advisering en coaching, klankbord bij belangrijke beslissingen (auto, personeel, investeringen, facturatie, BTW en buitenland en alle overige bedrijfsvraagstukken) waarbij we niet alleen naar korte termijn winst kijken maar ook wat het voor later betekend ondersteuning bij eventuele controle door de Belastingdienst. Een (startende) ondernemer zit, is onze ervaring, vol met vragen: Hoe boek ik mijn administratie in of laat ik het liever over aan een specialist? Dit is heel persoonlijk, dit wordt duidelijk in ons kennismakingsgesprek. Heb ik als zzp’er een overeenkomst nodig? Ongeacht regelgeving is het altijd verstandig om uw relatie met een opdrachtgever goed vast te leggen. Welk btw-tarief moet ik rekenen? Vaak is het duidelijk maar bij twijfel raadplegen wij een fiscalist om u het juiste tarief te laten gebruiken. Welke kosten zijn zakelijk of privé? Dat is aan u als ondernemer om dit te bepalen. Het kan ook deels zakelijk of privé zijn. De (nieuwe) Kleineondernemingsregeling (KOR) kan ik daar gebruik van maken? Dit verschilt van bedrijf tot bedrijf of het verstandig is. Een zakelijke auto aanschaffen waar moet ik rekening mee houden? En is dit altijd wel zo voordelig? Er zijn veel regels ten aanzien van zakelijke auto, laat u goed voorlichten, het is niet altijd voordeliger! Met een FOR (fiscale oudedagsreserve) reservering dan betaal ik mooi minder belasting? Dat kan maar hoeft niet, u stelt het moment van betalen uit niet de belasting en niemand kan in de toekomst kijken! meewerkaftrek en arbeidsbeloning partner mooi om de winst te drukken? Als aan de voorwaarden wordt voldaan, maar bij controle moet het reëel aantoonbaar zijn in een goede verantwoording. Ook kan het gevolgen hebben voor uw eventuele AOV verzekering. Alle administratie digitaal dat is toch de toekomst? Het maakt u ook kwetsbaar bij hack of uitval van systemen. Ons advies is doe het zowel on- als offline. en alle andere vragen over uw dagelijkse administratie waarbij u zo nu en dan wel een klankbord kunt gebruiken. Wij zijn ook graag uw klankbord voor alle overige bedrijfsvraagstukken. En door de afgesproken tarieven weet u waar u aan toe bent. Internet is een handig hulpmiddel met heel veel gratis informatie. maar hoe weet u of dit de juiste is? Soms zijn de antwoorden tegenstrijdig of is de ambtelijke taal niet goed voor u te begrijpen. Graag zijn wij u van dienst om u het juiste antwoord te geven of om een regeling in begrijpelijke taal aan u uit te leggen.
Startende ondernemer
Wij van Boekhoudernodig.nl / R. Boonstra Administraties richten ons op de klassieke offline dienstverlening (wel met moderne software) waar meermaals per jaar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. We hebben zo al vele ondernemers succesvol geholpen met hun eerste stappen naar een bloeiende onderneming. Wij als administratiekantoor zijn graag bereid om te investeren in een langdurige relatie met u als klant. Wij hebben er net als u, alle belang bij dat uw bedrijf over een aantal jaren goed draait. Persoonlijke aandacht en regelmatig overleg is waar wij als administratiekantoor vanuit gaan, om zo een ondernemer optimaal te begeleiden. Is uw interesse gewekt? Maak een afspraak om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen via 0513 65 06 66 of e-mail. Wij ondersteunen u graag met: door u gestelde vragen voor / tijdens / na het starten het opzetten van de administratie het inboeken van uw op papier aangeleverde administratie in onze software of de controle van door u zelf in software ingevoerde gegevens (Excel, administratiesoftware) ondersteuning bij het zelf verzorgen van de btw- aangifte of via onze software het laten verzorgen van de BTW aangifte(s) advisering en coaching, klankbord bij belangrijke beslissingen (auto, personeel, investeringen, facturatie, BTW en buitenland en alle overige bedrijfsvraagstukken) waarbij we niet alleen naar korte termijn winst kijken maar ook wat het voor later betekend ondersteuning bij eventuele controle door de Belastingdienst. Een (startende) ondernemer zit, is onze ervaring, vol met vragen: Hoe boek ik mijn administratie in of laat ik het liever over aan een specialist? Dit is heel persoonlijk, dit wordt duidelijk in ons kennismakingsgesprek. Heb ik als zzp’er een overeenkomst nodig? Ongeacht regelgeving is het altijd verstandig om uw relatie met een opdrachtgever goed vast te leggen. Welk btw-tarief moet ik rekenen? Vaak is het duidelijk maar bij twijfel raadplegen wij een fiscalist om u het juiste tarief te laten gebruiken. Welke kosten zijn zakelijk of privé? Dat is aan u als ondernemer om dit te bepalen. Het kan ook deels zakelijk of privé zijn. De (nieuwe) Kleineondernemingsregeling (KOR) kan ik daar gebruik van maken? Dit verschilt van bedrijf tot bedrijf of het verstandig is. Een zakelijke auto aanschaffen waar moet ik rekening mee houden? En is dit altijd wel zo voordelig? Er zijn veel regels ten aanzien van zakelijke auto, laat u goed voorlichten, het is niet altijd voordeliger! Met een FOR (fiscale oudedagsreserve) reservering dan betaal ik mooi minder belasting? Dat kan maar hoeft niet, u stelt het moment van betalen uit niet de belasting en niemand kan in de toekomst kijken! meewerkaftrek en arbeidsbeloning partner mooi om de winst te drukken? Als aan de voorwaarden wordt voldaan, maar bij controle moet het reëel aantoonbaar zijn in een goede verantwoording. Ook kan het gevolgen hebben voor uw eventuele AOV verzekering. Alle administratie digitaal dat is toch de toekomst? Het maakt u ook kwetsbaar bij hack of uitval van systemen. Ons advies is doe het zowel on- als offline. en alle andere vragen over uw dagelijkse administratie waarbij u zo nu en dan wel een klankbord kunt gebruiken. Wij zijn ook graag uw klankbord voor alle overige bedrijfsvraagstukken. En door de afgesproken tarieven weet u waar u aan toe bent. Internet is een handig hulpmiddel met heel veel gratis informatie. maar hoe weet u of dit de juiste is? Soms zijn de antwoorden tegenstrijdig of is de ambtelijke taal niet goed voor u te begrijpen. Graag zijn wij u van dienst om u het juiste antwoord te geven of om een regeling in begrijpelijke taal aan u uit te leggen.
Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Boekhoudernodig.nl | All Rights reserved | Disclaimer | Algemene voorwaarden | Contact | Koekjes- en privacybeleid
Startende ondernemer
Wij van Boekhoudernodig.nl / R. Boonstra Administraties richten ons op de klassieke offline dienstverlening (wel met moderne software) waar meermaals per jaar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. We hebben zo al vele ondernemers succesvol geholpen met hun eerste stappen naar een bloeiende onderneming. Wij als administratiekantoor zijn graag bereid om te investeren in een langdurige relatie met u als klant. Wij hebben er net als u, alle belang bij dat uw bedrijf over een aantal jaren goed draait. Persoonlijke aandacht en regelmatig overleg is waar wij als administratiekantoor vanuit gaan, om zo een ondernemer optimaal te begeleiden. Is uw interesse gewekt? Maak een afspraak om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen via 0513 65 06 66 of e-mail. Wij ondersteunen u graag met: door u gestelde vragen voor / tijdens / na het starten het opzetten van de administratie het inboeken van uw op papier aangeleverde administratie in onze software of de controle van door u zelf in software ingevoerde gegevens (Excel, administratiesoftware) ondersteuning bij het zelf verzorgen van de btw-aangifte of via onze software het laten verzorgen van de BTW aangifte(s) advisering en coaching, klankbord bij belangrijke beslissingen (auto, personeel, investeringen, facturatie, BTW en buitenland en alle overige bedrijfsvraagstukken) waarbij we niet alleen naar korte termijn winst kijken maar ook wat het voor later betekend ondersteuning bij eventuele controle door de Belastingdienst. Een (startende) ondernemer zit, is onze ervaring, vol met vragen: Hoe boek ik mijn administratie in of laat ik het liever over aan een specialist? Dit is heel persoonlijk, dit wordt duidelijk in ons kennismakingsgesprek. Heb ik als zzp’er een overeenkomst nodig? Ongeacht regelgeving is het altijd verstandig om uw relatie met een opdrachtgever goed vast te leggen. Welk btw-tarief moet ik rekenen? Vaak is het duidelijk maar bij twijfel raadplegen wij een fiscalist om u het juiste tarief te laten gebruiken. Welke kosten zijn zakelijk of privé? Dat is aan u als ondernemer om dit te bepalen. Het kan ook deels zakelijk of privé zijn. De (nieuwe) Kleineondernemingsregeling (KOR) kan ik daar gebruik van maken? Dit verschilt van bedrijf tot bedrijf of het verstandig is. Een zakelijke auto aanschaffen waar moet ik rekening mee houden? En is dit altijd wel zo voordelig? Er zijn veel regels ten aanzien van zakelijke auto, laat u goed voorlichten, het is niet altijd voordeliger! Met een FOR (fiscale oudedagsreserve) reservering dan betaal ik mooi minder belasting? Dat kan maar hoeft niet, u stelt het moment van betalen uit niet de belasting en niemand kan in de toekomst kijken! meewerkaftrek en arbeidsbeloning partner mooi om de winst te drukken? Als aan de voorwaarden wordt voldaan, maar bij controle moet het reëel aantoonbaar zijn in een goede verantwoording. Ook kan het gevolgen hebben voor uw eventuele AOV verzekering. Alle administratie digitaal dat is toch de toekomst? Het maakt u ook kwetsbaar bij hack of uitval van systemen. Ons advies is doe het zowel on- als offline. en alle andere vragen over uw dagelijkse administratie waarbij u zo nu en dan wel een klankbord kunt gebruiken. Wij zijn ook graag uw klankbord voor alle overige bedrijfsvraagstukken. En door de afgesproken tarieven weet u waar u aan toe bent. Internet is een handig hulpmiddel met heel veel gratis informatie. maar hoe weet u of dit de juiste is? Soms zijn de antwoorden tegenstrijdig of is de ambtelijke taal niet goed voor u te begrijpen. Graag zijn wij u van dienst om u het juiste antwoord te geven of om een regeling in begrijpelijke taal aan u uit te leggen.
Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Boekhoudernodig.nl | All Rights reserved | Disclaimer | Algemene voorwaarden | Contact | Koekjes- en privacybeleid