Als u een boekhouder nodig heeft als (startende) ondernemer dan bent u bij ons, sinds 2006, aan het juiste adres. Onze zakelijke klanten zijn ondernemers met een eenmanszaak, een vennootschap onder firma (VOF) of ze zijn zelfstandige zonder personeel (zzp’er). Wij staan daarnaast ook verenigingen en stichtingen bij met hun administratieve verplichtingen. Wij staan als administratiekantoor graag dicht bij de ondernemer in Heerenveen, Joure en omgeving. Een boekhouder voor uw onderneming wilt u niet te ver weg hebben. Wij gaan bij de tarieven uit van maatwerk. Waarbij, in het redelijke, u niet bij elke vraag gelijk een rekening krijgt. Is uw interesse gewekt?Bel voor het maken van een afspraak (0513) 65 06 66 of stuur ons een e-mail.De boekhouder als uw persoonlijk adviseur.Van administratie software kunt u geen persoonlijk advies verwachten. Er zijn vele administratieve vraagstukken waarbij wij u van dienst kunnen zijn. Veel ondernemers, blijkt uit onderzoek, willen graag goed persoonlijk advies van hun administratiekantoor. Wij als uw boekhouder willen graag enkele keren per jaar contact met u als ondernemer. Zo kunnen wij u bij vragen van advies voorzien of tijdig doorverwijzen naar de juiste instanties. Dus schroom niet als klant om uw vragen aan ons te stellen.De volgende werkzaamheden kunnen wij voor u als ondernemer verzorgen:•Verzorgen van de complete administratie door ons in Snelstart.•Insturen BTW aangifte(s).•Controle van door u zelf ingevoerde administratie in Excel of andere software.•Opstellen jaarverslagen, tussenrapportage(s).•Loonadministratie (via externe partner).•Uitgebreid fiscaal advies (in samenspraak met externe partner).•Eventueel doorverwijzen naar de juiste instanties.•Advisering en/of hulp bij overige bedrijfsvraagstukken.•Verzorgen winstaangifte inkomstenbelasting. Voor informatie en / of advies over bijvoorbeeld wijzigingen belastingen, administratieve verplichtingen, wetgeving etc. helpen wij u graag persoonlijk. Via een gedegen advies bij uw specifieke vraag. Met de dan geldende wet- en regelgeving uit geverifieerde bronnen, toegespitst op uw specifieke vraag. U kunt natuurlijk ook zelf openbare nieuwsbronnen raadplegen zoals Belastingdienst, kvk, ik ga starten van de Rabobank, wet- en regelgeving en nog duizenden andere “gratis” bronnen. Een goed advies kost tijd en aandacht en dus geld, maar betaald zich later uit.LET OP OPLICHTING! PhishingPost, e-mail, Whatsapp, sms of telefoon van de Belastingdienst ontvangen? Check eerst of het wel van de echte Belastingdienst komt. Een stappenplan leest u hier. Of zoek op de belastingdienst website op phishing als deze webpagina niet meer bestaat.
Als u een boekhouder nodig heeft als (startende) ondernemer dan bent u bij ons, sinds 2006, aan het juiste adres. Onze zakelijke klanten zijn ondernemers met een eenmanszaak, een vennootschap onder firma (VOF) of ze zijn zelfstandige zonder personeel (zzp’er). Wij staan daarnaast ook verenigingen en stichtingen bij met hun administratieve verplichtingen. Wij staan als administratiekantoor graag dicht bij de ondernemer in Heerenveen, Joure en omgeving. Een boekhouder voor uw onderneming wilt u niet te ver weg hebben. Wij gaan bij de tarieven uit van maatwerk. Waarbij, in het redelijke, u niet bij elke vraag gelijk een rekening krijgt. Is uw interesse gewekt?Bel voor het maken van een afspraak (0513) 65 06 66 of stuur ons een e-mail.De boekhouder als uw persoonlijk adviseur.Van administratie software kunt u geen persoonlijk advies verwachten. Er zijn vele administratieve vraagstukken waarbij wij u van dienst kunnen zijn. Veel ondernemers, blijkt uit onderzoek, willen graag goed persoonlijk advies van hun administratiekantoor. Wij als uw boekhouder willen graag enkele keren per jaar contact met u als ondernemer. Zo kunnen wij u bij vragen van advies voorzien of tijdig doorverwijzen naar de juiste instanties. Dus schroom niet als klant om uw vragen aan ons te stellen.De volgende werkzaamheden kunnen wij voor u als ondernemer verzorgen:•Verzorgen van de complete administratie door ons in Snelstart.•Insturen BTW aangifte(s).•Controle van door u zelf ingevoerde administratie in Excel of andere software.•Opstellen jaarverslagen, tussenrapportage(s).•Loonadministratie (via externe partner).•Uitgebreid fiscaal advies (in samenspraak met externe partner).•Eventueel doorverwijzen naar de juiste instanties.•Advisering en/of hulp bij overige bedrijfsvraagstukken.•Verzorgen winstaangifte inkomstenbelasting. Voor informatie en / of advies over bijvoorbeeld wijzigingen belastingen, administratieve verplichtingen, wetgeving etc. helpen wij u graag persoonlijk. Via een gedegen advies bij uw specifieke vraag. Met de dan geldende wet- en regelgeving uit geverifieerde bronnen, toegespitst op uw specifieke vraag. U kunt natuurlijk ook zelf openbare nieuwsbronnen raadplegen zoals Belastingdienst, kvk, ik ga starten van de Rabobank, wet- en regelgeving en nog duizenden andere “gratis” bronnen. Een goed advies kost tijd en aandacht en dus geld, maar betaald zich later uit.LET OP OPLICHTING! PhishingPost, e-mail, Whatsapp, sms of telefoon van de Belastingdienst ontvangen? Check eerst of het wel van de echte Belastingdienst komt. Een stappenplan leest u hier. Of zoek op de belastingdienst website op phishing als deze webpagina niet meer bestaat.
Als u een boekhouder nodig heeft als (startende) ondernemer dan bent u bij ons, sinds 2006, aan het juiste adres. Onze zakelijke klanten zijn ondernemers met een eenmanszaak, een vennootschap onder firma (VOF) of ze zijn zelfstandige zonder personeel (zzp’er). Wij staan daarnaast ook verenigingen en stichtingen bij met hun administratieve verplichtingen. Wij staan als administratiekantoor graag dicht bij de ondernemer in Heerenveen, Joure en omgeving. Een boekhouder voor uw onderneming wilt u niet te ver weg hebben. Wij gaan bij de tarieven uit van maatwerk. Waarbij, in het redelijke, u niet bij elke vraag gelijk een rekening krijgt. Is uw interesse gewekt?Bel voor het maken van een afspraak (0513) 65 06 66 of stuur ons een e-mail.De boekhouder als uw persoonlijk adviseur.Van administratie software kunt u geen persoonlijk advies verwachten. Er zijn vele administratieve vraagstukken waarbij wij u van dienst kunnen zijn. Veel ondernemers, blijkt uit onderzoek, willen graag goed persoonlijk advies van hun administratiekantoor. Wij als uw boekhouder willen graag enkele keren per jaar contact met u als ondernemer. Zo kunnen wij u bij vragen van advies voorzien of tijdig doorverwijzen naar de juiste instanties. Dus schroom niet als klant om uw vragen aan ons te stellen.De volgende werkzaamheden kunnen wij voor u als ondernemer verzorgen:•Verzorgen van de complete administratie door ons in Snelstart.•Insturen BTW aangifte(s).•Controle van door u zelf ingevoerde administratie in Excel of andere software.•Opstellen jaarverslagen, tussenrapportage(s).•Loonadministratie (via externe partner).•Uitgebreid fiscaal advies (in samenspraak met externe partner).•Eventueel doorverwijzen naar de juiste instanties.•Advisering en/of hulp bij overige bedrijfsvraagstukken.•Verzorgen winstaangifte inkomstenbelasting. Voor informatie en / of advies over bijvoorbeeld wijzigingen belastingen, administratieve verplichtingen, wetgeving etc. helpen wij u graag persoonlijk. Via een gedegen advies bij uw specifieke vraag. Met de dan geldende wet- en regelgeving uit geverifieerde bronnen, toegespitst op uw specifieke vraag. U kunt natuurlijk ook zelf openbare nieuwsbronnen raadplegen zoals Belastingdienst, kvk, ik ga starten van de Rabobank, wet- en regelgeving en nog duizenden andere “gratis” bronnen. Een goed advies kost tijd en aandacht en dus geld, maar betaald zich later uit.LET OP OPLICHTING! PhishingPost, e-mail, Whatsapp, sms of telefoon van de Belastingdienst ontvangen? Check eerst of het wel van de echte Belastingdienst komt. Een stappenplan leest u hier. Of zoek op de belastingdienstwebsite op phishing als deze webpagina niet meer bestaat.