Dan bent u als particulier of (startende) ondernemer bij ons
administratiekantoor aan het juiste adres in Heerenveen, Joure,
Wolvega en omgeving. Wij van R. Boonstra Administraties steken al
meer dan 19 jaar voor u als klant graag onze nek uit. Dit doen wij
bijvoorbeeld ook voor klanten uit Oudeschoot, De Knipe, Oudehaske,
Sintjohannesga, Rotsterhaule, Rohel, Tjalleberd, Rottum,
Oldeholtpade, Echtenerbrug, Tijnje, etc.
Dienstverlening aan Particulieren
Wij verzorgen graag uw particuliere aangifte inkomstenbelasting, bij
ons op kantoor in Heerenveen. Kunt u niet bij ons op kantoor
langskomen, dan hebben wij in ons werkgebied een thuisservice om
de inkomstenbelasting aangifte aan uw eigen keukentafel in te vullen.
De aangifte, toeslagen en voorlopige aanslagen verzorgen wij voor u
als klant zonder DigiD met professionele software. Wij bieden
daarnaast ondersteuning bij diverse andere administratieve en
belastingvragen. Zoals bijvoorbeeld het invullen van formulieren.
Is uw interesse gewekt? Neem dan eens vrijblijvend contact met
ons kantoor op.
Voor onze contactgegevens klikt u hier, om een
kennismakingsgesprek in te plannen om te kijken of wij iets voor
elkaar kunnen betekenen.
Dienstverlening aan ondernemers
Een (startende) ondernemer, is onze ervaring, zit vol vragen. Wij zijn
graag uw administratiekantoor voor, tijdens en na het starten. We
hebben al vele ondernemers geholpen met zakelijke administratie.
Wij als kantoor zijn bereid om te investeren in een langdurige relatie
met u als ondernemer. Een starter, maar ook ondernemers die al
langer bezig zijn, is onze ervaring zitten altijd vol met vragen, die wij
graag beantwoorden.
Wij ondersteunen als boekhoudkantoor sinds de oprichting in 2006
particulieren, eenmanszaken, vennootschappen onder firma (VOF)
en zelfstandigen zonder personeel (zzp’ers). Ook enkele stichtingen
met ondernemersactiviteiten rekenen wij tot ons klantenbestand. Zelf
de administratie invoeren of de verwerking aan ons uit handen geven,
de keuze is aan u. Persoonlijke aandacht en regelmatig overleg is
waar wij als boekhoudkantoor van uitgaan, om u als klant goed te
begeleiden.
Wij werken als administratiekantoor, met flexibele openingstijden.
Afspraken zijn op avond en op zaterdag mogelijk als het echt niet
anders kan. Onze tarieven en dienstverlening zijn maatwerk, waarbij
we uitgaan van redelijkheid. Wij nemen als boekhoudkantoor graag
de tijd voor u als klant. Wij hebben de kennis in huis om u te
ondersteunen bij de diverse vragen die u als klant heeft. Wij willen als
adviseur samen met u zorgen dat uw administratie en onderneming
een succes worden. Als uw vraag niet onze expertise is verwijzen wij
u door naar de juiste persoon of instantie.
Verenigingen en Stichtingen
Wij staan als boekhoudkantoor ook het bestuur van enkele
verengingen en stichtingen uit de omgeving van Heerenveen bij om
te voldoen aan hun administratieve verplichtingen.
Heeft u een administratiekantoor nodig?
Dan bent u bij ons kantoor aan het juiste adres.
Heeft u een administratiekantoor nodig?
Gemaakt met MAGIX Web Designer Premium