Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Particulier
Niemand betaald graag te veel belasting, maar iemand die weinig tot geen belasting betaald heeft vaak ook weinig inkomsten en / of bezittingen. Heeft u inkomsten en/of bezittingen? Dan heeft u mogelijk iemand nodig die uw aangiften verzorgt. Daarnaast kijken we indien van toepassing naar uw rechten op eventuele toeslagen. Sinds mei 2006 bent u voor uw aangifte inkomstenbelasting bij ons kantoor aan het juiste adres. De tarieven van ons administratiekantoor zijn zo dat mocht u na het invullen van uw IB-aangifte nog vragen hebben over de aangifte, u niet gelijk een nota krijgt. Bij uitgebreider advies krijgt u eerst een kosten indicatie of wij verwijzen u door naar de juiste instantie. Is uw interesse gewekt? Bel voor het maken van een afspraak (0513) 65 06 66 of stuur ons een e-mail. Wij werken op afspraak waarbij wij ruim de tijd voor u reserveren. U wordt bij ons op kantoor ontvangen met koffie, thee of een koel watertje. Is het invullen van de IB-aangifte aan uw eigen keukentafel mogelijk? Ja, dit is in Heerenveen, Joure en omgeving mogelijk. Klik hier om te kijken waar wij deze service tegen meerprijs verlenen. Wij richten ons als kantoor op de klassieke offline dienstverlening (wel met moderne software), met persoonlijke aandacht voor de klant. In deze steeds meer digitaal wordende wereld is het volgens ons gewoon prettig dat u een aanspreekpunt heeft, waar u terecht kunt met uw administratieve en fiscale vragen. Wij helpen u graag met: Uw inkomstenbelasting aangifte (zonder DigiD); Aanvraag, wijzigen of berekenen van toeslagen (zonder DigiD) (zorgtoeslag, huurtoeslag, kinderopvangtoeslag (KOT), kindgebonden budget (KGB)); Wijziging voorlopige aanslag en voorlopige teruggave (zonder DigiD); Aangifte schenk- en erfbelasting; Ondersteuning bij (archiveren) administratie, printen documenten, internet bankieren, DigiD etc.; Het invullen van formulieren SVB, DUO, pensioen, bankieren etc. (ook digitaal); Financiële verantwoordingen; Uw vragen naar aanleiding van brieven van de belastingdienst; Advisering over btw-afdracht of toch gebruik maken van de KleineOndernemersRegeling (KOR) bij resultaat uit overige werkzaamheden (ROW) / inkomsten uit box 3 vermogen (bijvoorbeeld verhuur); Doorverwijzing naar de juiste instanties; Uw overige administratieve vragen. Voor informatie en / of advies over bijvoorbeeld wijzigingen belastingen, administratieve verplichtingen, wetgeving etc. helpen wij u graag persoonlijk. Via een gedegen advies bij uw specifieke vraagstuk. Met de dan geldende wet- en regelgeving uit geverifieerde bronnen, toegespitst op uw specifieke casus. U kunt natuurlijk ook zelf openbare nieuws bronnen raadplegen zoals Belastingdienst, kvk, ik ga starten van de Rabobank, wet- en regelgeving en nog duizenden andere “gratis” bronnen. Een goed advies kost tijd en aandacht en dus geld, maar betaald zich later uit. Klik hier voor informatie over box 3 compensatie en ambtshalve vermindering.

LET OP OPLICHTING! Phishing

Post, e-mail, Whatsapp, sms of telefoon van de Belastingdienst ontvangen? Check eerst of het wel van de echte Belastingdienst komt. Een stappenplan leest u hier. Of zoek op de belastingdienst website op phishing als deze webpagina niet meer bestaat.
Boekhoudernodig.nl | All Rights reserved | Disclaimer | Algemene voorwaarden Contact | Koekjes- en privacybeleid
Particulier
Niemand betaald graag te veel belasting, maar iemand die weinig tot geen belasting betaald heeft vaak ook weinig inkomsten en / of bezittingen. Heeft u inkomsten en/of bezittingen? Dan heeft u mogelijk iemand nodig die uw aangiften verzorgt. Daarnaast kijken we indien van toepassing naar uw rechten op eventuele toeslagen. Sinds mei 2006 bent u voor uw aangifte inkomstenbelasting bij ons kantoor aan het juiste adres. De tarieven van ons administratiekantoor zijn zo dat mocht u na het invullen van uw IB-aangifte nog vragen hebben over de aangifte, u niet gelijk een nota krijgt. Bij uitgebreider advies krijgt u eerst een kosten indicatie of wij verwijzen u door naar de juiste instantie. Is uw interesse gewekt? Bel voor het maken van een afspraak (0513) 65 06 66 of stuur ons een e-mail. Wij werken op afspraak waarbij wij ruim de tijd voor u reserveren. U wordt bij ons op kantoor ontvangen met koffie, thee of een koel watertje. Is het invullen van de IB-aangifte aan uw eigen keukentafel mogelijk? Ja, dit is in Heerenveen, Joure en omgeving mogelijk. Klik hier om te kijken waar wij deze service tegen meerprijs verlenen. Wij richten ons als kantoor op de klassieke offline dienstverlening (wel met moderne software), met persoonlijke aandacht voor de klant. In deze steeds meer digitaal wordende wereld is het volgens ons gewoon prettig dat u een aanspreekpunt heeft, waar u terecht kunt met uw administratieve en fiscale vragen. Wij helpen u graag met: Uw inkomstenbelasting aangifte (zonder DigiD); Aanvraag, wijzigen of berekenen van toeslagen (zonder DigiD) (zorgtoeslag, huurtoeslag, kinderopvangtoeslag (KOT), kindgebonden budget (KGB)); Wijziging voorlopige aanslag en voorlopige teruggave (zonder DigiD); Aangifte schenk- en erfbelasting; Ondersteuning bij (archiveren) administratie, printen documenten, internet bankieren, DigiD etc.; Het invullen van formulieren SVB, DUO, pensioen, bankieren etc. (ook digitaal); Financiële verantwoordingen; Uw vragen naar aanleiding van brieven van de belastingdienst; Advisering over btw-afdracht of toch gebruik maken van de KleineOndernemersRegeling (KOR) bij resultaat uit overige werkzaamheden (ROW) / inkomsten uit box 3 vermogen (bijvoorbeeld verhuur); Doorverwijzing naar de juiste instanties; Uw overige administratieve vragen. Voor informatie en / of advies over bijvoorbeeld wijzigingen belastingen, administratieve verplichtingen, wetgeving etc. helpen wij u graag persoonlijk. Via een gedegen advies bij uw specifieke vraagstuk. Met de dan geldende wet- en regelgeving uit geverifieerde bronnen, toegespitst op uw specifieke casus. U kunt natuurlijk ook zelf openbare nieuws bronnen raadplegen zoals Belastingdienst, kvk, ik ga starten van de Rabobank, wet- en regelgeving en nog duizenden andere “gratis” bronnen. Een goed advies kost tijd en aandacht en dus geld, maar betaald zich later uit. Klik hier voor informatie over box 3 compensatie en ambtshalve vermindering.

LET OP OPLICHTING! Phishing

Post, e-mail, Whatsapp, sms of telefoon van de Belastingdienst ontvangen? Check eerst of het wel van de echte Belastingdienst komt. Een stappenplan leest u hier. Of zoek op de belastingdienst website op phishing als deze webpagina niet meer bestaat.
Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Boekhoudernodig.nl | All Rights Reserved
Particulier
Niemand betaald graag te veel belasting, maar iemand die weinig tot geen belasting betaald heeft vaak ook weinig inkomsten en / of bezittingen. Heeft u inkomsten en/of bezittingen? Dan heeft u mogelijk iemand nodig die uw aangiften verzorgt. Daarnaast kijken we indien van toepassing naar uw rechten op eventuele toeslagen. Sinds mei 2006 bent u voor uw aangifte inkomstenbelasting bij ons kantoor aan het juiste adres. De tarieven van ons administratiekantoor zijn zo dat mocht u na het invullen van uw IB-aangifte nog vragen hebben over de aangifte, u niet gelijk een nota krijgt. Bij uitgebreider advies krijgt u eerst een kosten indicatie of wij verwijzen u door naar de juiste instantie. Is uw interesse gewekt? Bel voor het maken van een afspraak (0513) 65 06 66 of stuur ons een e-mail. Wij werken op afspraak waarbij wij ruim de tijd voor u reserveren. U wordt bij ons op kantoor ontvangen met koffie, thee of een koel watertje. Is het invullen van de IB-aangifte aan uw eigen keukentafel mogelijk? Ja, dit is in Heerenveen, Joure en omgeving mogelijk. Klik hier om te kijken waar wij deze service tegen meerprijs verlenen. Wij richten ons als kantoor op de klassieke offline dienstverlening (wel met moderne software), met persoonlijke aandacht voor de klant. In deze steeds meer digitaal wordende wereld is het volgens ons gewoon prettig dat u een aanspreekpunt heeft, waar u terecht kunt met uw administratieve en fiscale vragen. Wij helpen u graag met: Uw inkomstenbelasting aangifte (zonder DigiD); Aanvraag, wijzigen of berekenen van toeslagen (zonder DigiD) (zorgtoeslag, huurtoeslag, kinderopvangtoeslag (KOT), kindgebonden budget (KGB)); Wijziging voorlopige aanslag en voorlopige teruggave (zonder DigiD); Aangifte schenk- en erfbelasting; Ondersteuning bij (archiveren) administratie, printen documenten, internet bankieren, DigiD etc.; Het invullen van formulieren SVB, DUO, pensioen, bankieren etc. (ook digitaal); Financiële verantwoordingen; Uw vragen naar aanleiding van brieven van de belastingdienst; Advisering over btw-afdracht of toch gebruik maken van de KleineOndernemersRegeling (KOR) bij resultaat uit overige werkzaamheden (ROW) / inkomsten uit box 3 vermogen (bijvoorbeeld verhuur); Doorverwijzing naar de juiste instanties; Uw overige administratieve vragen. Voor informatie en / of advies over bijvoorbeeld wijzigingen belastingen, administratieve verplichtingen, wetgeving etc. helpen wij u graag persoonlijk. Via een gedegen advies bij uw specifieke vraagstuk. Met de dan geldende wet- en regelgeving uit geverifieerde bronnen, toegespitst op uw specifieke casus. U kunt natuurlijk ook zelf openbare nieuws bronnen raadplegen zoals Belastingdienst, kvk, ik ga starten van de Rabobank, wet- en regelgeving en nog duizenden andere “gratis” bronnen. Een goed advies kost tijd en aandacht en dus geld, maar betaald zich later uit. Klik hier voor informatie over box 3 compensatie en ambtshalve vermindering.

LET OP OPLICHTING! Phishing

Post, e-mail, Whatsapp, sms of telefoon van de Belastingdienst ontvangen? Check eerst of het wel van de echte Belastingdienst komt. Een stappenplan leest u hier. Of zoek op de belastingdienst website op phishing als deze webpagina niet meer bestaat.
Boekhouder nodig! 0513 -- 65 06 66
Boekhoudernodig.nl | All Rights Reserved