Een starter zit, is onze ervaring, vol met vragen:

  • Hoe boek ik mijn in- en verkoopfacturen in bij de juist grootboekrekening?
  • Heb ik als zzp’er een modelovereenkomst nodig?
  • Welk btw-tarief moet ik rekenen?
  • Welke kosten zijn zakelijk of privé?
  • Privé gebruik en de btw hoe zit dat?
  • De Kleineondernemingsregeling (KOR) hoe werkt dat?
  • Hoe moet ik investeringen en afschrijvingen verwerken?
  • Buitenlandse btw terugvragen hoe doe ik dit?
  • Een zakelijke auto aanschaffen waar moet ik rekening mee houden?
  • en alle andere vragen over uw dagelijkse administratie waarbij u zo nu en dan wel een klankbord kunt gebruiken.

Wij zijn ook graag uw klankbord voor alle overige bedrijfsvraagstukken. En door de afgesproken tarieven weet u waar u aan toe bent. Basis administratieve vragen zitten altijd bij het afgesproken tarief in. Complexere vragen gaan op offerte basis.

Internet is een handig hulpmiddel met heel veel gratis informatie. maar hoe weet u of dit de juiste is? Soms zijn de antwoorden tegenstrijdig of is de ambtelijke taal niet goed voor u te begrijpen. Graag zijn wij u van dienst om u het juiste antwoord te geven of om een regeling in begrijpelijke taal aan u uit te leggen.